سانی بلاگ

گام به گام برای رفع مشکل هک سایت وردپرسی

امنیت یکی از مهمترین مراحل ساخت و نگهداری وب سایته. لذا پیشنهاد میکنم قبل از تحویل نهایی، سایتتون رو توسط وب سایت https://sitecheck.sucuri.net، بررسی کنید، تا اگر مشکلی وجود داره، متوجه بشید. لطفا با سانی همراه باشید تا این مشکل رو قدم به قدم حل کنیم.

Continue Reading

تلگرام از دسترس خارج شد!

یکی از سرورهای کلاستر تلگرام در اروپا به دلیل گرمای بیش از حد، از دسترس خارج شده که نتیجه اش، عدم دسترسی بسیاری از کاربران، در سراسر دنیا، به این پیام رسان محبوب شده.

پیرو پیگیریهایی انجام شده، و همچنین، توئیت آقای دورف، تلگرام از دسترس خارج شد که دلیلش، خاموش شدن یکی از سرورهای کلاستر تلگرام در اروپا به دلیل گرمای بیش از حد، بوده.

Continue Reading

چه هاستی بخریم؟ چه هاستی بهتر است؟ چه هاستی خوب است؟ چه هاستی مناسب است؟

بسیاری از دوستان می پرسند چه هاستی بخریم بهتر است؟ و یا چه هاستی مناسب است؟ توضیحاتی که در ذیل، به صورت تیتروار عرض میکنم، بعد از ۱۵ سال تجربه کار با هاستینگ های ایرانی و خارجی، و روی انواع سرورهای مختلف ویندوزی و لینوکسی ست. امیدوارم مفید واقع بشه.

Continue Reading

دسترسی به دامنه ir ، بلافاصله بعد از ثبت و قبل از تنظیم DNS!

آیا می دانید دسترسی به دامنه ir ، بعد از ثبت دامنه و قبل از تنظیم DNS چگونه است؟ با سانی همراه باشید تا در سه مرحله، به شما آموزش دهیم.

بسیاری از طراحان وب سایت، قبل از هر کاری، اقدام به تهیه دامنه می کنند. می دانیم که دامنه های بین المللی مثل com بلافاصله قابل استفاده هستند. اما دسترسی به دامنه ir ، تا زمانی که دامنه ثبت و فعال نشود، و همچنین DNSها تنظیم نگردد، به صورت آنلاین امکانپذیر نمی باشد.

Continue Reading

بزرگترین اسرار حل نشده‌ی کره‌ی زمین

با پیشرفت تکنولوژی در چند دهه‌ی گذشته انسان قادر شد پا را از مرزهای این کره‌ی خاکی فراتر بگذارد و با شگفتی‌های کهکشان آشنا شود، اما آیا در عصر اکتشافات فضایی اسرار حل نشده‌ای از خانه باقی نمانده است؟ در دهه‌ی ۱۹۷۰ دانشمندان مدلی پیشنهاد دادند که بر اساس آن چگونگی شکل گیری زمین توضیح داده می‌شود اما امروز پس از گذشت بیشتر از ۴۰ سال هنوز سؤالات زیادی بی‌پاسخ باقی مانده است؛ اگر می‌خواهید بیشتر بدانید همراه ما باشید.

Continue Reading
NO MORE POSTS