ده راه برای افزایش سئو: قسمت اول

ده راه برای افزایش سئو سانی Sunny

شرکت ها و سازمانهای بسیاری وبسایت دارند. حتی برخی دارای رتبه های بالایی در گوگل، الکسا، یاهو و … می باشند. اما در رقابت با یکدیگر، برخی عقب ترند. آنهایی هم که جلوتر هستند، نه بواسطه ی وب سایت خودشان، که به دلیل عملکرد ضعیف رقبا، توانسته اند رتبه های خود را افزایش دهند. در این بین سوالی مطرح است: برای افزایش سئو از کجا شروع کنیم؟

در این مقاله سعی می کنیم، ده راه برای افزایش  سئو را نام برده، و توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید.

ده راه برای افزایش سئو سانی sunny

 ۱. هماهنگی در نام دامنه وبسایت و محتویات آن

این اولین قدم برای افزایش سئوست. دقیقا زمانی که حتی نمی دانید شکل و شمایل وب سایتتان چگونه است. فرض کنید می خواهید وب سایتی بسازید راجع به راه های افزایش ثروت و نحوه ی مدیریت آن. به نظر شما کدامیک  از اسامی زیر مناسب تر است؟

  • way.com
  • afzayesh.com
  • servat.vom
لطفا این مطلب را هم بخوانید!  سئو: قسمت چهارم «ابزارهای سئو: وب مستر تولز گوگل»

موتورهای جستجو بسیار علاقه دارند، قبل از بررسی محتویات سایت شما، از عملکرد و خروجی آن خبردار شوند. و چه چیزی مهمتر از نام وب سایت؟

لطفا این گام را بسیار جدی بگیرید!

ده راه برای افزایش سئو سانی sunny

۲. عنوان مناسب برای صفحات

فرض کنید می خواهیم مطلبی راجع به «راه های افزایش سئو» بنویسیم. به نظر شما کدام عنوان مناسب تر است؟

  • راه های افزایش رتبه
  • راه های افزایش رتبه در موتورهای جستجو
  • راه های افزایش سئو
  • راه های بهبود رتبه در موتورهای جستجو
  • راه های افزایش سئو چیست؟
  • آموزش راه های افزایش سئو

به نظر من همه چیز به مقاله ی شما مربوط است. پس از اتمام مقاله و نوع نوشته تان، تصمیم بگیرید که نام آن را چه می خواهید بگذارید. اما گزینه ای را انتخاب کنید که بیشترین ارتباط را با متن مقاله ی شما داشته باشد.

ده راه برای افزایش سئو سانی sunny

۳. Meta keywords

از طراح وب سایتتان بخواهید حتما این گزینه ها را برایتان فعال کند. اگر از سیسمتهای مدیریت محتوا استفاده می کنید، گوشه ی چشمی از سر محبت به آن داشته باشید. مثلا برای پایگاه کاربرد از Meta keyword زیر استفاده شده است:

لطفا این مطلب را هم بخوانید!  سئو: قسمت پنجم «ابزارهای سئو: وب مستر تولز بینگ»

لذت, اتوکد, لذت اتوکد, آموزش, کاربرد, محمد معظمی, AutoCad ,karbord ,learn ,karbord.org, سطح ۱, سطح ۲

جالب است بدانید با توجه به karbord.org استفاده شده در بالا، و همخوانی با آدرس وب سایت، توانسته ایم روی همین کلمه از گوگل سایت لینک بگیریم: لینک مشاهده ی سایت لینک پایگاه کاربرد

ده راه برای افزایش سئو سانی sunny

۴. Meta Description

حالا که کلمات کلیدی خود را در Meta Keywords ثبت کرده اید، لطفا توضیحاتی را نیز در Meta Description وارد کنید. بدین طریق موتورهای جستجو اطلاعات دقیقتری از وب سایت شما خواهد داشت. این متا، همان متنی ست که هنگام نمایش وب سایت شما در موتور جستجو، به عنوان توضیحات به کاربر نمایش داده می شود.

لطفا این مطلب را هم بخوانید!  سئو: قسمت دوم

مثلا برای پایگاه کاربرد، از Meta Description زیر استفاده شده است:

بهترین و کاملترین کتاب راجع به آموزش اتوکد – خرید و دانلود کتاب لذت اتوکد سطح ۱ سطح ۲

ده راه برای افزایش سئو سانی sunny

۵. Hها!

منظورمان H1، H2، H3، H4، H5 ، H6 می باشد! این Heading ها بسیار مهم هستند، و همانطور که از نام آن پیداست برای اعمال اهمیت بر یک قسمت از نوشته به کار برده می شوند.

H1 بزرگترین اندازه و بیشترین اهمیت را  دارد. H6 نیز کوچکترین اندازه و کمترین اهمیت را نسبت به دیگر Hها دارا می باشد. با توجه به اهمیتی که برای مطالب خود در وب سایتتان قایل هستید، آنها را با h1 تا h6 مجزا کنید.

به پایان قسمت اول از راههای افزایش سئو رسیدیم. لطفا ما را از نظرات و پیشنهادات خود، آگاه نمایید و اگر سوالی دارید بپرسید. سعی می کنیم در اسرع وقت پاسخگو باشیم.

۳ Comments

Leave A Comment